ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΠΛΩΝ NIGHTYO
H NIGHTYO παρέχει σε όλα τα έπιπλά της (2-10 χρόνια) εγγύηση, η οποία καλύπτει την επισκευή των βλαβών που παρουσιάζονται εντός του χρόνου της εγγύησης και οφείλονται αποδεδειγμένα σε αστοχία των υλικών ή σε κατασκευαστικό λάθος.
Η εγγύηση καλύπτει 2-10 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς και αφορά τα υλικά κατασκευής των βάσεων, των κεφαλαριών, των καναπέδων αλλά και των λοιπών επίπλων, αναλυτικότερα ως εξής:
▶ ΒΑΣΕΙΣ: με ή χωρίς αποθηκευτικό χώρο: παρέχεται εγγύηση 10 ετών για τα δομικά μέρη για το σκελετό, τους μηχανισμούς. Επίσης, παρέχεται εγγύηση για τα ελατήρια, αν διαθέτει βάση με αποθηκευτικό χώρο.
▶ KΡEBATI με ανάκλιση: παρέχεται εγγύηση 2 ετών για τον μηχανισμό ανάκλισης
▶ ΚΕΦΑΛΑΡΙΑ: παρέχεται εγγύηση 10 ετών για τον ξύλινο σκελετό.
▶ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ: παρέχεται εγγύηση 2 ετών για τον μεταλλικό σκελετό, τους μηχανισμούς και τα υφασμάτινα μέρη του καναπέ.
▶ ΛΟΙΠΑ ΕΠΙΠΛΑ PANEL: παρέχεται εγγύηση 2 ετών για τους μεταλλικούς και πλαστικούς συνδέσμους, για τους μηχανισμούς (συρτάρια, πορτάκια κτλ.)
▶ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΜΕΡΗ: Παρέχεται εγγύηση 3 ετών για τα υφασμάτινα μέρη όλων των επίπλων πλην των καναπέδων.
ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
▶ Η παρούσα εγγύηση καλύπτει μόνο τον αρχικό αγοραστή.
▶ Είναι απαραίτητη η κατοχή και προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς με εμφανή την ημερομηνία, τον τόπο αγoράς και την τιμή αγοράς του προϊόντος, προκειμένου να παρασχεθούν οι υπηρεσίες που ορίζονται από αυτή την εγγύηση.
▶ Η εγγύησή σας ισχύει μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
▶ Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αγορά των προϊόντων να έγινε από τα καταστήματα του Ομίλου Πορτοκαλίδη ή των συνεργατών του.
Περιπτώσεις κάλυψης ή μη της εγγύησης
Όσον αφορά τις περιπτώσεις κάλυψης της εγγύησης του προϊόντος, ισχύουν τα κάτωθι:
✓ Εάν το ελάττωμα του κρεβατιού ή του καναπέ ή του επίπλου σας γενικώς εξακριβωθεί ότι οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και είναι εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης, των ανταλλακτικών και της μεταφοράς του επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
✓ Εάν διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση του προϊόντος και το προϊόν σας είναι εντός εγγύησης, τότε το κόστος της επισκευής του (ανταλλακτικά, εργατικά, μεταφορικά κλπ) επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
✓ Για προϊόντα της NIGHTYO που βρίσκονται εκτός του χρόνου της εγγύησης του προϊόντος, οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα σας προτείνουν λύσεις επιδιόρθωσής του, αλλά το συνολικό κόστος της επισκευής επιβαρύνει τον πελάτη.
Συστάσεις για τη σωστή λειτουργία των επίπλων σας
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ & ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΩΝ ΣΑΣ
▶ Ανοίγετε και κλείνετε τις βάσεις με αποθηκευτικό χώρο μαλακά, χωρίς απότομους κραδασμούς και χτυπήματα.
▶ Μην αποθηκεύετε περισσότερα αντικείμενα από τα επιτρεπτά, ώστε να κλείνει κανονικά το καπάκι της βάσης.
▶ Μην κλείνετε τα συρτάρια και τις πόρτες των ντουλαπιών με απότομο τρόπο.
▶ Μην ανοίγετε ταυτόχρονα όλα τα συρτάρια σε έπιπλα όπως κομοδίνα και σιφονιέρες, διότι μετατοπίζεται το κέντρο βάρος του επίπλου και μπορεί να αναποδογυ ρίσει.
▶ Μην αφήνετε τα συρτάρια ανοικτά. Τα μικρά παιδιά μπορεί να πατήσουν επάνω τους και το έπιπλο να ανατραπεί.
▶ Για μεγάλες αποστάσεις, μην μετακινείτε τα έπιπλα σπρώχνοντας ή τραβώντας τα. Αποσυναρμολογείστε και μετακινείστε πρώτα όλα τα κινητά τους μέρη ξεχωριστά.
▶ Ελέγχετε τους μηχανισμούς στήριξης και λειτουργίας των επίπλων σας περιοδικά. Οι μεντεσέδες και τα αμορτισέρ να βρίσκονται στη σωστή τους θέση και σε καλή κατάσταση.
▶ Κρατήστε το έπιπλο σας τουλάχιστον 30-40 εκατοστά μακριά από εστίες έντονης θερμότητας.
▶ Μην αφήνετε τα έπιπλα σας εκτεθειμένα στον ήλιο, την υγρασία, την κάπνα, τη σκόνη και τις υψηλές θερμοκρασίες.
▶ Προστατεύστε τα έπιπλά σας από αιχμηρά αντικείμενα, αναμμένα τσιγάρα, νυχιές και γρατζουνιές.
▶ Μη χρησιμοποιείτε το εκάστοτε προϊόν για διαφορετική χρήση από αυτήν για την οποία προορίζεται. Καθαρίζετε τα έπιπλα σας με ειδικά προϊόντα καθαρισμού επίπλων ή με στεγνό μαλακό ύφασμα, φροντίζοντας αμέσως να αφήνετε την επιφάνεια τους εντελώς στεγνή.
▶ Μη χρησιμοποιείτε προϊόντα καθαρισμού με όξινο ή βασικό PH. Αποφεύγεται να χρησιμοποιείτε αιχμηρά αντικείμενα για τον καθαρισμό τον επίπλων σας.
▶ Φροντίζετε να καθαρίζετε άμεσα τους λεκέδες που οφείλονται σε παγωμένα ή καυτά υγρά.
▶ Για επίμονους λεκέδες χρησιμοποιήστε ένα μαλακό ύφασμα, εμποτισμένο με καθαρό χλιαρό νερό και σκουπίστε την επιφάνεια προσεκτικά. Φροντίζετε πάντοτε να μην παραμένουν υπολείμματα νερού στις επιφάνειες.
▶ Καθαρίζετε τις γυάλινες επιφάνειες ή τους καθρέπτες των επίπλων σας με στεγνό μαλακό ύφασμα.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
▶ Η εγγύηση δεν καλύπτει καταστροφή ή βλάβη ή φθορά των επίπλων, που οφείλονται σε κακή ή μη ενδεδειγμένη χρήση, σε φυσικές καταστροφές ή αναπόφευκτα εξωτερικά γεγονότα.
▶ Επίσης η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες των επίπλων που οφείλονται σε μη κανονικές συνθήκες περιβάλλοντος, όπως π.χ. υγρασία, έκθεση σε υπερβολική ζέστη, ισχυρό κρύο ή έντονο φως, μακροχρόνια συσσώρευση σκόνης κ.λπ.
▶ Έπιπλα που δεν φροντίζονται επιμελώς και κατά συνέπεια παρουσιάζουν εμφανή ελαττώματα, εξαιρούνται της εγγύησης, όπως π.χ. σχίσιμο, κάψιμο, χρήση ακατάλληλων καθαριστικών κ.λπ.
▶ Βλάβες των επίπλων που οφείλονται σε χρήση μη κατάλληλων εξαρτημάτων ή μη αυθεντικών ανταλλακτικών ή σε επέμβαση μη εξουσιοδοτημένου ατόμου, εξαιρούνται της παρούσας εγγύησης.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
▶ Εάν, κατά τον χρόνο χρήσης του επίπλου σας, παρατηρήσετε κάποιο κατασκευαστικό λάθος ή αστοχία υλικού κατασκευής του, επικοινωνήστε αμέσως με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
▶ Εξειδικευμένο στέλεχος της εταιρείας μας, κατόπιν ραντεβού, θα επισκεφθεί τον χώρο σας (για περιοχές εντός ορίων των καταστημάτων NightyO) και θα ελέγξει το πρόβλημα του επίπλου σας. Επιπροσθέτως θα σας ενημερώσει σχετικά με την κάλυψη και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα. Τα έξοδα επιδιόρθωσης τυχόν προβλήματος του επίπλου σας, καλύπτονται ως εξής:
Α. Για τα εντός εγγύησης προϊόντα:
✓ Για περιοχές εντός ορίου των καταστημάτων του Ομίλου Πορτοκαλίδη ή των συνεργατών του, η κάλυψη της εγγύησης, παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ.
✓ Για τις υπόλοιπες περιοχές ευθύνης, τα έξοδα κάλυψης της εγγύησης, όπως κόστος ανταλλακτικών και εργατικά επισκευής, παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ. Η παράδοση των επισκευασμένων προϊόντων ή εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών όμως, γίνεται στο πλησιέστερο πρακτορείο/μεταφορική εταιρεία κατόπιν υποδείξεως του πελάτη. Το κόστος μεταφορικών μέχρι το τελικό σημείο του πελάτη, επιβαρύνει τον ίδιο.
Β. Για τα εκτός εγγύησης προϊόντα:
Τόσο η επίσκεψη του εξειδικευμένου προσωπικού μας για επιτόπιο έλεγχο όσο και η αγορά νέων ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων ή η επισκευή των επίπλων, επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.